egy3
egy3
egy3
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

egy3

منتدى انتخابات الرايات السوداء

الرئيسيةأحدث الصورالتسجيلدخول
انتخبوا الكابوس قائدا عاما للتحالف الرئيسى وفروعه lol! lol! lol! lol!
lol! lol! lol! انتخبوا وليد قائدا للتحالف الرئيسى
يا من تراودكم الاحلام أتي الكابوس فصوتوا له ذلك الكابوس الذي لا يخشي احدا الا الله lol! lol! lol!

منصب رئيس الوزراء

2 مشترك
كاتب الموضوعرسالة
tito

tito

منصب رئيس الوزراء Empty
مُساهمةموضوع: منصب رئيس الوزراء   منصب رئيس الوزراء Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 5:22 am

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته

انا اخوكم مصطفي ( تيتو) المرشح لمنصب رئيس الوزراء انا رشحت نفسي علشان المنصب دا اهميته بتكمن في مساعدة الغير دون ضمان اى عائد الى الفرد المرشح فيه بمعني انى لا هحاكمكم ولا هوقع عليكم عقوبات ولا اي حاجه بالعكس انا هراقب الوزراء علشان يشوفوا شغلهم واللى هيقصر هقدمه للقاده عن تقصيره وكمان هكون مستشار للقاده في اي شيء وهديهم رأيي وليهم كمان انهم يلتزموا بيه في حالة لو عجبهم ودا رأي يعني هقوله بصراحه من غير ما احطه ف ورق هدايا عمتا احنا عملنا الانتخابات دي علشان التغيير يعني نشوف ناس جديده ف المناصب مش علشان ننتخب نفس الناس علشان كل واحد يدي اللي عنده ودا مش معناه ان اللى مش هيفوز يبقي ميساعدش لا دا واجب عليه المساعده

عمتا الاحق هوه اللى هيفوز وربنا يوفق الجميع للي فيه الخير روبنا يوفق اخي انياب الى كل خير علشان هوه من افضل الشخصيات اللى عرفتها في التحالف هنا

flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower flower
Al_Wa7sh

Al_Wa7sh

منصب رئيس الوزراء Empty
مُساهمةموضوع: رد: منصب رئيس الوزراء   منصب رئيس الوزراء Emptyالثلاثاء يوليو 07, 2009 6:04 am

بالتوفيق يا تيتو انت تستاهل و انياب يستاهل

منصب رئيس الوزراء
صفحة 1 من اصل 1
 مواضيع مماثلة
-
» التصويت على منصب رئيس الوزراء
» التصويت على منصب رئيس منصب الشورى
» رئيس الوزراء
» الجنرال ورئيس الوزراء
» التصويت على منصب الجنرال